Fashion Days

 

Fashion Days inseamna schimbare, idei creative, inseamna curaj, dar și cea mai mare selecție de produse și branduri, cu ajutorul carora fiecare client poate fi oricine vrea sa fie in fiecare zi!

Povestea Fashion Days a pornit cu misiunea de a oferi acces la o multitudine de branduri care aduc cu ele shimbarea pozitiva a look-ului si a stilului. In acelasi timp, Fashion Days si-a asumat rolul de expert in fashion care ghideaza “schimbarea” către definirea unui stil personal, unic, si a construit o comunitate puternica a pasionatilor de moda activa in retelele de socializare.

2009 – Compania a fost fondata de catre antreprenori elvetieni si s-a extins rapid in mai multe tari europene (Romania, Bulgaria, Cehia, Ungaria, Polonia, Slovacia si Slovenia).
2011 – Compania se alatura grupului Naspers, fapt care generează mai multe idei inovatoare pentru dezvoltare și beneficii clienților.
2013 – Compania a fost primul retailer de fashion online care a lansat o aplicație de mobil prin care consumatorii puteau plăti comenzile folosind cardul.
2013 – Compania isi schimba modelul de business, evolueaza de la un club de shopping pe baza de invitatie care oferea campanii limitate in timp si cantitate, la o destinatie de shopping deschisa publicului larg in care clientii au la dispozitie colectii noi de la branduri de top. Aceasta schimbare a avut un impact pozitiv, în scurt timp a dus la cresterea semnificativa a gamei de produse și la reducerea timpului de livrare (1-2 zile).
2014 – Compania lanseaza cu succes aplicatiile de iPad si Android.
2015 – Compania a devenit parte a grupului eMAG. Acest parteneriat strategic a venit cu multe beneficii pentru clienti si contribuit la consolidarea pozitiei de lider de piata in fashion e-commerce in regiune.

Cu peste 4 milioane de clienți, compania este unul dintre jucatorii cheie ai industriei de moda din regiune, transformand shoppingul online intr-o experienta cu adevarat surprinzatoare.